توجه توجه!!

























دختر شکلاتی

سلام به کسایی که خواننده ی همیشگی وبلاگ هستن و سلام به اونایی که رهگذرنچشمک

این وبلاگم کلا تو هنگهگریه

اصلن نمیشه عکس گذاشت واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایییییییییییییییییییی جونم در میاد تا یه عکس بزارم فریاد

واسه همین یه وبلاگ تو بلاگفا درست کردمآرام

حتما به اونجا هم سر بزنین البته اگر بخوام هر از گاهی بیام فک کنم اونجا مطلب بنویسم چون سریع عکسا اپلود میشه زبان درازی

 اینم ادرسش:www.HELMAgirlrain2000.blogfa

بیاین دیگه مهر شده

فقط کپی کن و تو مرورگر بزن و بیا منتظرتمآرام

یاعلی



نظرات شما عزیزان:

گندم
ساعت23:00---20 آبان 1394
سلام باشه عزیزم اینقدر مطلبات عالیه ک من یکی خودم به شخصه هر جا وبلاگتو ببری میام
پاسخ:سلام گلم ممنون شما لطف داری ممنونم ک وقتت رو میزاری و مظالب رو میخونی


ریحان
ساعت21:19---13 آبان 1394
سلوم واقعا من یکی تنبلیم میشه حتی کپی کنم همینجا بزار دیگه
پاسخ:سلوم اره تو که خیلی تنبلی:) اوووووووووووووووفففففففففففف نمیدونم خودت ک تو مدرسه ای میبینی ک هر روز امتحان داریم همین روزای تعطیلم ک کلاس گذاشتن واقعا وقت نمیکنم واسه اینجا و مطالبش خیلی زحمت کشدیم نمیدونم خودمم بالاخره یه جایی میزارم دیگه


فرهاد
ساعت14:49---2 آبان 1394
سلام واسه چی هر از گاهی خوب اپ باش دیگه مگه کجا درس میخونی چی میخونی؟
پاسخ:علیک حکایتی هستش که میگه فوضول رو بردن جهنم گفت هیزمش تره:) فک کنم جواب همه ی سوالتتون رو گرفته باشین اقای فرهاد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
تاريخ شنبه 2 آبان 1394برچسب:,سـاعت 14:37 نويسنده HElMA| |

Vorojak-theme